Tema: Re: Galingos kolonėlės mažame kambaryje
Autorius: Gediminas
Data: 2014-11-15 17:31:34
Pink Floyd - the Wall albumas prasideda zemiausia E. gitaros ir boso.
Antra daina yra grazi boso bartija. E nata tikrai grojama. Ir t.t. Minko
ta zemiausia boso nata kas tik netingi. 41.2 Hz, kad kitiem ieskot daug
nereiketu.

P.s. Man labai patinka toks James Blake. Vienas jo zinomiausiu tracku
yra Limit to your love. Paklausykit visa pradzioj per sistema kuri groja
zemus ir po to kuri negroja. Suprasit apie ka as. Nzn koks ten
zemiausias daznis, tingiu tiesiog matuot. Klausau kaip tik is CD. Apie
ka cia Signalizacija svaigsta. Vaidina protinga, bet kartais ziauriai
nusisneka. Tik viena "broliu aliuku" CD teturiu.