Tema: Re: Galingos kolonëlës maþame kambaryje
Autorius: CodeC
Data: 2014-11-18 10:01:57
nu, o tai kas ta daro? ne tie su nurautais stogais?
dazniausiai tai jie lenda su savo emocijom i TECHNINES temas, kuriose
turetu diskutuoti bent minimalu ziniu pagrinda turintys, techniniai
zmones, inzinieriai, o ne menininkai-botanikai. as apie instrumentus
mazai suprantu, todel nelendu i temas, kur diskutuoja, kokios stygos
geriau. as megaujuosi galutiniu ju kuriamu produktu - muzika. ir tai
darau naudodamas kita produkta - aparatura, kuria projektavo
inzinieriai. tiem kuriem zinios uzsibaigia emocijom, turetu isvis nei
vieno posto neparasyt tokiose temose, o ne verkslenti, kai kazkam
baigiasi kantrybe vaiku darzelyje pesiotis.
o jei jau yra noras savo emocijas kitiem pademostruoti, tai dar irgi
nieko blogo, jei tuo apsiribotu. bet ne. juk cia JIEMS labai svarbu
isaiskinti, kad R.E. yra zaliavalgis nieko nerageves, kad as esu
perskaites tik du puslapius. kad ju emocijos tikros, nes klipsch jau 70
metu apratura gamina. ir siaip dar kruvos vaikisku postu apie dalykus,
apie kurios tiesiog nera zalio supratimo - ausines, bangos ilgiau,
parametrai, skaiciai, etc...
viskas buna grazu, kol menininkai nepradeda inzinieriu vaidinti ir
pasaulio bambom jaustis.
emocija yra ten, kur intrumentas rankoje. kai garsas sklinda is
garsiakalbio, tai atleiskit, bet ten emociju nera, ten yra aibe
techniniu parametru, kuriuos supranta tikrai ne menininkai. o maikes
pleso jie. tai dabar as taves paklausiu - cia man kaltam jaustis, kad
yra N zmoniu, kurie neturi supratimo apie tai, apie ka sneka, bet
ikyriai, daznai net izeidzianciai replikuoja, rasineja, o poto patys
apeliuoja i 'normalia' diskusija? :D