Tema: Re: Na k
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-02-03 18:30:19
On Tue, 03 Feb 2015 10:14:05 +0200, amenox wrote:

> Jei kalbėt apie tą nelemtą Band, technologiškai jis pagamintas visai
> neblogai, tai kad pusė funkcijų niekam nereikia ar jų niekas nenaudos
> čia kita šneka. Matyt chujovai pateikė. :)

Tai turbūt nėra pirminė bando problema.

Šiam momentui bandas labiau panašus ne į išbaigtą produktą, bet į
konceptualų laboratorinį prototipą technologijų demonstravimui.
O jau po to prisideda dar ir pateikimas.

Jei trekeris orientuotas kasdienai su pastoviu parametrų matavimu rinkti
statistikai apie save (dienos aktyvumas, miegas), tai ~2 dienas laikanti
batareikė yra NO-GO. Čia jau reikia link savaitės(+/-) laikančio devaiso.
Bandui iki to reikia bent trigubai pailgint baKterijos laikymą.

Toks tekeris būna amžinai ant rankos, reiškia turi būti komfortabilus,
niekur nekliūti, t.y. būti maximaliai plokščias ir nespausti rankos.
Bando dizainas toks nėra.

Tada galima būtų pagalvot apie kitą scenarijų: sportas. Baterkė tokiu
atveju px, bet devaisas turi nebijot atsidurt po kranu. Bandas vėlgi to
neturi.

Dar vienas įdomus selling pointas būtų privatumas. Tiems kas nenori, kad
jų fizinė būklė būtų transliuojama į kažkieno debesis. Bet bandas čia
irgi toks kaip ir visi kiti.

Kaina irgi nėra kažkaip labai patraukli, netgi atvirkščiai.

Čia net jei ignoruot reviuvus, kurie pasakoja, kad trackinimo tikslumas
toks labai jau šeip sau. Beigi pamiršti subjektyvius reikalavimus kurie
gali būti laikomi skonio reikalu.

Žodžiu kol kas tai toks teoriškai arklys, bet praktiškai nepasikelia.

> Nu tai apsisprendžiam kas yra gutalinas? 5 gamintojai, 10, 50? Man 5 tai
> ne gutalinas. O ir dalis gamintojų įdėjo tą HRM todėl kad "nu reikia,
> nes kiti jau deda". Gražaus jo panaudojimo su teisingais appsais
> vienetai.

"Kaip gutalino" man yra tada kai gali pasirinkt pas daugelį rimtesnių
gamintojų. Kadangi pastarųjų kokie penki ir yra ir visi išskyrus keletą
"labai rimtų" tokius daviklius siūlo, tai reiškia tai nėra kažkoks
unikumas.

--
kthxbai.