Tema: Re: Na ką, eilinė m$ pamoka fanbojams :)
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-29 15:54:09
Zhek, kai skaitai, atmerk akis. Poste, i kuri tu dabar atsakineji ir teigi, kad cia apie MS snekama
tik blogai arba nieko (taip isskaitau is tavo frazes "tik gerai arba nieko, čia panasu tas pats su
ms, tik atvirkščiai") as rasiau "kada ir kur as sakiau, kad jie nieko nedare gerai, arba viska dare
xujovai?"
Anksciau rasiau apie tai, kad Windowsai tarp desktopiniu OS tiesiog neturi konkurencijos, o XP ir
Win7 buvo/yra geriausios mano ciupinetos OS - cia kategoriskai neigiama nuomone? Kai kuris is musu
durnas ir pliurpia bele ka kaip uzstrigus plokstele?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/