Tema: Re: Na ką, eilinė m$ pamoka fanbojams :)
Autorius: amenox
Data: 2015-01-28 10:07:14
"Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message
news:maa2ng$5p9$2@trimpas.omnitel.net...

> Kaip geeką ir fanatą. Vartotojam tokie dalykai px, su previuvais rimtai
> vistiek nepadirbsi, o specialiai laikyt atskirą kompą vien pažaidimams
> niekas neužsiims.
>
> Apskritai tai nėra neregėta, abalei savo OS'ų betas developeriams irgi
> duoda iš anksto, gal prieš pusmetį. Pvz dabar tašėje telefonas su iOS 8.2
> trečia beta.
> Pas gurgle irgi de facto gaunasi tas pats, jų previuvo platforma yra
> vardu nexus. Anie irgi gauna prieš gerą pusmetį iki tol, kol OS'as
> patenka į plačiąsias mases, t.y. į visokius ten zumzungus, lg ar htc.

Kalbam apie vartotojus, o ne developerius. Beje instaliuot šiais laikais
nebūtina kai yra virtualkės.

> Kaip tai deficitas? Amazone lyg ir nėr problemų nusipirt, tu netgi
> privalėtum :)
> http://amzn.com/B00QT3SQJO
> Kai kurie selleriai siunčia net ir iš ES. Ale kad tas band jiems kažkaip
> nesigavo. Todėl tikrai reikia palaukt v2 arba netgi v3. O gal ir dar
> sekančių.

Na didžiausia bėda man batarkės ir waterproof, visa kita ten neblogai,
nerasi nei vieno panašaus daikto su tiek sensorių ir fyčių ir už tokią
kainą, bet čia daugiau pirmas prototipas gaunas. Todėl vien dėl to palauksiu
sekančio. Beje nepaisant visko prikišto į juos pagal veikimo laiką apspjovė
obuolius, kurio dar net gyvai daikto nėr. :)