Tema: Re: Na ką, eilinė m$ pamoka fanbojams :)
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-28 13:26:42
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message news:maaae9$d62$1@trimpas.omnitel.net...

> Pas mane viskas puikiai veikia, mano problemas iki šiol pavyko praktiškai visas išpręst. Kodėl man
> tuo nesidžiaugt? Apie kreivas rankas, kažkokias pretenzijas kažkam ir visa kita gal nepradėkim.

Pasakymas, kad kazkuri kontora turi ypac daug bedu su savo produktais paskutinius metus dar
nereiskia, kad tu problemu neimanoma kazkaip issprest, lygiai taip pat, problemos, kurias pavyksta
issprest, nepadaro produkto ar paslaugos labai geru ir tai kurianti kompanija negali buti vadinama
dirbancia kokybiskai.

> Va būtent, kas ten tokio slapto kurio dėka anot tavęs MS kala babkes? Aš jau sakiau, tai
> didesniąja dalim skirta juseriam. Geriau tu paaiškink kodėl šis veiksmas yra daugiau komercinis
> dalykas (apie tech preview kalbam jei dar nepamiršai).

Tai cia tu aiskinai apie kazkoki MS zygdarbi ir auka vardan vartotoju nes jie teikesi "parodyt
public savo praktiškai pilną pagal funkcionalumą produktą visiems (tame tarpe ir konkurentam) "
O is tiesu cia tik elementarus nemokamu testuotoju panaudojimas, kodel tai komerciskai jiem
naudinga, pamegink pats dasigalvot.

> Eee, tai Apple stagnuoja, MS kaip visada daro šūdą ir laikos ant fanatikų, tai lieka kas?  Tsss,
> ta "don't be evil" kontora ane? :))

1. Geru dedziu nebuna. As jau tai sakiau ne karta ir ne du ir skirtingai nuo taves niekur jokiu
dievuku nematau.
2. Jei jau tau idomu, tai taip, del daugelio priezasciu as manau, kad tarp desktopiniu OS Windows'ai
konkurencijos siandien neturi. Pats naudoju Win7, ir ju visiskai nekeikiu, kaip nekeikiau nei XP,
nei net Win98 (savo laiku man jie jokiu problemu nekele). Bet tai nereiskia, kad MS idealas ir
garbintinas ir absoliuciai visi ju produktai verti pagyrimo
3. Tarp mobiliu OS lygiai taip pat as renkuosi Androida, pagrinde del to, kad tai maziausia blogybe
is visu - as, kaip vartotojas, turiu daugiausiai laisves pasidaryt tai ko man reikia, taip kaip man
reikia ir sustvarkyt problemeles, kurios kyla del Google ar konkretaus mobiliojo devaiso gamintojo
kaltes.
4. Google nera "don't be evil" kontora, jei atvirai, tai paskutiniu metu tai man ko gero daugiausiai
antipatijos keliantis pavadinimas (vienas mano labiausiai nekenciamu dalyku pasaulyje yra reklamos,
SPAM'as ir pan.) bet bent kol kas kai kurie ju produktai neturi lygiu (pvz., paieska internete, kad
ir labai komercializuota, minetas Androidas, del paliktu galimybiu esant poreikiui pasukioti
reikiamus varztelius).

> Hmm žinai dar šiais laikais pavyzdžių kontorų kurios dirba iš idėjos? Nuorodas į studiją prašom.
> Paskui kartu pasijuoksim. Kad MS dirba vien iš meilės savo vartotojui aš nesakiau.

Pelno siekinti organizacija visada dirba del pelno arba bankrutuoja naxren. Bet is tavo postu
kazkodel susidaro ispudis (ir ne man vienam), kad jie kazkaip isskirtinai stengiasi vardan uzeriu
geroves, is cia ir sitie beprasmiski gincai. MS'ui esi visiskai po barabanu kaip individas ir tu, ir
as, ir visi kiti. Bet jiem svarbu, kaip ir visiem kitiem, gaminantiems masinio naudojimo produkcija,
kad butu banda uzeriu, nesanciu jiem kapeika - butent kapeika yra pirminis tikslas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/