Tema: Re: Na k
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-29 23:49:03
On Thu, 29 Jan 2015 21:51:06 +0200, amenox wrote:

> O ką nuotraukos? Ir kokie gi šiais laikais review? Gauni kokia mobylke,
> parašai specifikacijas, pafilmuoji kaip ištrauki iš dėžės, kaip įdedi
> batarkes (jei keičiamos), kaip įsijungia ekranas, pasmaukai meniu,
> pavartalioji rankose, pazoomini ausinių lizdą ir kitus lizdus. Pakui
> paleidi visokius antitutus, palygini kad skaičiukai didesni ar mažesni.
> Iš lempos (arba pagal sponsoriaus indėlį puslapiui)parašai balus. Man
> visuomet įdomu kokia logika vadovaujantis ten rašo tuos vertinimus. :)

O ką vertinimai? Aš tai juos paprastai ignoruoju. Įdomiau tekstas ir
nuotraukos. Ir ne vieno reviuvo ir su įjungtom smegenim.

> Viskas. Gyvenime visos problemos išlenda pasinaudojus ilgesnį laiką,
> bent jau kokį mėnesi,
> kol susiputi visus savo appsus, pasiderini pagal save ir pradedi
> jusinti.
> Tai kokia nauda iš tų review? Su visokiais gadgetais panašiai. Labai

Tokia ir nauda, kad normalūs reviuveriai parašo savo nuomonę ir
pastebėjimus. O aš jau galiu nuspręst ar man panašu į tiesą ar ne ir ar
aš taip pat manau ar ne.

> taip svarbu? Ar tu iš tų, kuriems daiktas pirmoj eilėj turi būti gražus,
> o tik paskui funkcionalus. Man pvz. atvirkščiai.

"Grožis" irgi yra viena iš funkcijų. Kaip ir ergonomika.

Pvz konkrečiai šitas trekeris neturi daugelio tiesiog būtinų funkcijų,
tokių kaip "neknist savo egzistavimu" nes turi būti nešiojamas pastoviai
beigi "gyvent bent savaitę" nes kitaip trackinimas gaunasi labai
epizodinis - t.y. galima apskritai pamiršt.

--
kthxbai.