Tema: Re: Na ką, eilinė m$ pamoka fanbojams :)
Autorius: AurimasB
Data: 2015-01-27 13:58:59
o tai ką ten scrolint, spaudi raidę pirmą programos ir randi staigiai,
tarkim 930 ant ekrano mazomis ikonomis galima sudėlio 66progamas, taip kad
nereiktų nieko scrolint, o jei ir to maža pagal kokius nori parametrus
susigrupuot į atskirus folderius, nu taip reiks papildomai vieną kartą
spustelt ekrana :)

"Invertuota panda"  wrote in message

On Tue, 27 Jan 2015 01:44:32 +0200, Deivis wrote:

> tai susiję su "rėmais"
> prie progos užeik parduotuvėj ir pabandyk WP pradžiai. Greitis kaip pas

Tai kad man ir niekur eiti nereikia, tų WP ir kitokio mėšlo stalčiuose
guli kaip gutalino. Visą animacijų "greitį" man užmuša interfeiso
nepatogumas, esant daugiau appsų amžinai kažkur skrollini.

> iOS net low-end modeluose (kurių iOS tiesiog neturi), Androidas rūko
> kamputyje - ypač koks samsungas su savo neišinstaliuojamų appsų krūva.

Prie ko čia androidas? Kamputyje rūko visokie ten zumzungai. Bo gaili
pinigų painvestuot į optimizavimą. Tai kad panorėjęs gali juos rinktis
dar nereiškia kad privalai, gali tiesiog praeit pro šalį.

>  WP Appsų trūkumas jaučiasi kolkas. Visi developeriai kiek skaitau
> laukia kažkokios naujos versijos, kur bus appsams prieinami sisteminiai
> call'ai tipo sms/skambučiai ir pan. Pats laukiu Pebble appso, kurio
> gamintojas vis nepadaro, nors jau ir turi tą "naują" SDK.
> Kai paleis visiems tada manau ir bus jų šuolis. Tik klausimas ar
> atidarydami padarys tai saugiau nei Androide.

Tai kad kol kas to "atidarymo" nežadėjo, manau tikimybė labai nedidelė.
Jie tuo radikaliai pakeistų visą savo dabartinį konceptą.
Net jei ir sugalvotų, saugiau nepavyks, jei "gali" tai reiškia gali
padaryt tiek gero tiek blogo, problemos su saugumu čia fundamentalios.
Ir beje, mūsų kolega tada nebesidžiaugs.

--
kthxbai.