Tema: Re: Na ką, eilinė m$ pamoka fanbojams :)
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-29 17:16:27
As dazniausiai linkes pasitiket tais, kurie informacija pateikia profesionaliai, o ne pavardine
kelis trukumus ivertina daikta "puikiai".
Kitas dalykas, kad idealiu daiktu nebuna, todel kompetetingai pateikt isvadas apie daikto verte
galima tik lyginant ji su kitais, pageidautina ne pagal paveiksliukus ir delfio komentarus.
Bet kaip ir sakiau, cia buvo tik pastaba daugiau apie "kritiku" nuomones nuvertinima, pilnai gali
but, kad sito daikto atveju jie visi klysta...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/