Tema: Re: Na k
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-29 09:50:11
On Thu, 29 Jan 2015 08:45:39 +0200, amenox wrote:

> Tai iš pat pradžių taip ir reikėjo sakyt kad tuo dalyku nesidomi ir
> nieko apie juos parašyt negali. Va jei būtu detaliau pasidomėjęs jų
> specifikacijom būtų apie ką padiskutuot, o daba eilinį kart svarbu bile
> ką parašyt. fitbit arčiausiai būtų tik top modelis surge, ir jo dar
> nėra, ir tai brangesnis ir neturi tiek sensorių ir fyčių kiek prikišta į
> band. Daba gali parašyt kad jei tu tuo nesidomi ir tuo nesinaudosi, tai
> vadinasi visi kiti irgi. :)

Tai tau reikalingas normaliai veikiantis trekeris ar sensoriai? Ar tau
trekeris pats savaime apskritai nereikalingas ir tiesiog norėtum geek-toy
su ilgiausiu įmanomu fyčių sąrašu?

Kas iš tų dešimties sensorių, jei nelaiko akumas ir tas mažaminkščio
bandas dažniau kraunasi nei guli ant rankos? Ir kas iš tų sensorių, jei
jais vistiek nemokama naudotis ir sėdint bandui kartais vaidenasi, kad
vaikštai?

Ar kad nusėdęs pamiršta viską ką primatavo? Arba kad yra storas iš abiejų
pusių, todėl amžinai trukdo, o ekranas normaliai naudojant yra iš vidinės
riešo pusės? Arba kad sportuojant geriau neprakaituot, nes jis neatsparus
vandeniui? Aš savo sportinį trekerį kaskart pakišu po kranu, nes kitaip
jis apaugtų druskos luobele.

--
kthxbai.