Tema: Re: Na ką, eilinė m$ pamoka fanbojams :)
Autorius: amenox
Data: 2015-02-01 16:36:52
"Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message
news:14b448c3704.4597171206331876183@news.omnitel.net...

> Optinis tai čia tipo labai gerai, bees knees, must have? Ar tiesiog
> reikia, kad patikimai matuotų?

Nešiot visą dieną su trakeriu tą "lifčiką"? Nu nafik. Optinis ne dėl to kad
"jofana kaip krūtai", o dėl to kad tiesiog patogu.  O optinių yra ir
pakankamai tikslių, tik jie kainuoja ir įdėt į bet kur dar ne visi matyt
moka, plius jie baterijas neblogai srebia, "lifčikai" šiuo atveju
pranašesni, bet kaip jau minėjau nu nafik. :)

> Šiaip no problem, visi dabartiniai smartwatch'ai tokie. Pvz mano
> motoroleris, turbūt visi iš zumzungo, lg etc pp.
> Taip pat yra ir klasikiniai trekeriai iš withings, jawbone, fitbit ir dar
> krūvelė kitų noneiminių.

withings matuoja tik manual, jawbone tik preorderis ir neaišku kada bus,
fitbit turi 2 modelius (domėjaus, gana įdomu). Kitaicai dar padaryt nelabai
nemoka, taip kad jų neradau dar. Kaip matai ne gutalinas visai.

> Kas dėl "rimto" trackinimo, tai tokių rankinių trekerių iki šiol nelabai
> pripažįsta, skaitosi nepatikimi, nes reikia labai gero kontakto su ranka
> etc. Todėl "rimtos" firmos tipo polar iki šiol įsikibusios į diržus. Ir
> matomai ne be reikalo.

TomTom Runner Cardio, Peak (Intelis nagus prikišęs), Band (khmm, nu tipo
nežinoma nerimta kontora :) , Mio Alpha. Aišku kai kurie ne visai
trackeriai. DC rainmaker paskaityk, kai kurie reviewinti ir sako žmonės jau
pakankamai tikslūs. Juolab kalbam trackerius, ten tokio tikslumo pilnai per
akis būtų, visvien daugiau 4fun naudojami, o ne rimtoms treniruotėms.