Tema: Re: Na ką, eilinė m$ pamoka fanbojams :)
Autorius: Caponi
Data: 2015-01-28 18:40:24
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message news:maale3$m6r$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiekviena kontora turi bėdų, tik anot jūsų MS jų turi daugiausia. Melas. Na taip, gal ji nepatenka
> į "kokybiškai dirbančių" ratą, bet jei tokį terminą panaudojai tai gal dar ir pasakysi kuri
> kontora anot taves dirba kokybiškai? Na tipo kad galėčiau palyginti, gal išties aš neteisus? :)

As nelyginu ju su kazkuo kitu (kaip ir rasiau, desktopiniu OS lygiu, liudna tai ar linksma, as jiem
alternatyvu nematau (Apple, jei ka, man tiesiog neegzistuoja, neidomu)), o lyginu tai, kiek problemu
lygioj vietoj isdygdavo kokiu 20 metu laikotarpy ir kiek ju lenda dabar per paskutinius metus.

> Na tai padedam tašką - kas išlošia kad MS tai daro? Aš sakau kad abi pusės vienodai (ir vartotojai
> ir MS), tu kaip supratau skaitai kad iš to išloš tik MS (finansiškai), o useriai (kaip visada!)
> liks durnių vietoje. Teisingai tave supratau?

Ne. Islos MS. Visi busimi Win10 vartotojai, tiketina, irgi, nes gaus labiau isbaigta produkta. O va
tie beta testeriai dziaugiasi dirbdami xaliavai - jei yra laiko ir noro, tai kodelgi ir ne, bet
ypatingai ekstazei, ziurint is ju puses, pagrindo didelio nematau (gal as jau per senas, bet
kazkodel galvoju, kad net ir pats megiamiausias ir idomiausias DARBAS turetu but apmokamas)...

> Tingiu copypastint, bet 3 punkte vietoje Google irašyk MS o vietoje Android WP - man irgi tiks. :)
> Iš dalies 4 irgi tiktų, reklamų problemą išsprendžiu nusipirkdamas full appsą arba surasdamas jai
> alternatyvą. Nepatikėsi bet tai pavyksta net su tuo "apgailėtinu" apsų kiekiu WP aplinkoje, todėl
> varžtelių sukioti nematau reikalo ir net ne dėlto kad tai padaryti nėra galimybės.

Galimybes is tiesu zymiai labiau ribotos, tiek pas iOS, tiek pas WP. Bet as tikrai niekada niekur
neteigiau, kad mes visi vienodi ir jei man kazko truksta, butinai turi trukt ir tau - as tik
parasiau savo konkrecias asmenines preferencijas su trumpu pagrindimu.
O apie reklamas - as siuo atveju snekejau ne apie appsus Androide, o apie pagrindini Google versla,
kuriam klestet panaudojamos visos priemones, tame tarpe ir Androido ekosistema. Zodziu, idealiu
ir/ar sventuju nera, kapitalizmas yra ziaurus reikalas, kuriame blogiausias dalykas (aisku ne su
visada tiesiogiai pajuntamom akivaizdziom pasekmem) - patiketi, kad tu kazkam labai rupi.

> Sakai masinio naudojimo produkcija? Tai kuris gi masiškiausias pagal tave? Lygiai taip pat bus
> teisybė jei pasakysiu kad Googlui tu lygiai taip pat esi pabarabanu, tik skirtingai nuo MS tokių
> kaip tu pabarabanu yra n kartų daugiau nei MS atveju, kaip ir pvz. Apple individų. :) Pardavimų
> statistiką pats žinai, gal jau šiuo atžvilgiu neprieštarausi? Ir aš niekur nesakiau kad MS
> išskirtinai stengiasi dėl vartotojų, jie tiesiog stengiasi juos atsikovoti iš Googlo su Apple, ir
> gaunasi kad taip, tai daro išskirtinai bo kitaip prapis net tai ką turi. :)

Cia ziurint apie ka sneket - desktopiniu OS atveju MS konkurentu praktiskai neturi. Mobailinese OS
patys kalti, kad kazkada starta pramiegojo, bet tai cia velgi tokia savotiska politika - padarom
WP - niekas (nu OK, labai mazai kas) neperka. Vel visko bandyt kardinaliai keist neapsimoka (ar
fantazija nenesa). Ir pyst geniali ideja - PC skirtas OS'as iseina su telefonam skirtu interfeisu -
cia viskas aisku, vartotoju dx (zr. sitos pastraipos pradzia), dalis puls instaliuotis (pirkt), nes
nugi naujas didesnis versijos skaiciukas, gal kaip nors pripras, dalis gauna su nauju kompu OEM'a
(ne visi moka/gali/zino, kad galima pasidaryt taip vadinama downgreida), daliai is tikruju pasirodo
visai grazu ir patogu (OK, visi mes skirtingi, musu poreikiai ir supratimas apie patoguma irgi).
Rezultatas - dx uzeriu baigia priprast prie tu slyksciu staciakampiu (cia mano skoniui jie tokie),
nueje pirkt telefono jau atkreips demesi ir i iprasta vaizdeli ekranuose, net jei iki siol daugiau
nieko bendro tarp Win bei WP ir nebuvo -> pardavimai auga, tikslas pasiektas. Zinoma, hipotetinis
pasvarstymas, ale paziureciau kaip su tokiu kurineliu but pasiseke kokiai naujai kontorelei,
neturinciai tokios gausios giminingo produkto vartotoju armijos :-)
Su Apple irgi idomu kas bus per artimiausius kelis metus - taip, kazkada jie padare kazka naujo ir
visai neblogai (kaip sakiau, man nepatinka is principo, bet cia tik mano subjektyvi nuomone), bet va
jau kiek laiko absoliuciai nieko tokio naujo is ju puses nera ir maitina juos tik inertiska minia -
kiek laiko pratemps su inovacijom is serijos dar didesnis / dar greitesnis / dar geresnis (pamenu
iPad mini reklamini slogana - toks pats kaip iPad, tik mazesnis :-)) - bbz.
Ir galiausiai, kad pilnai i tavo klausima atsakyt - as neturiu jokiu iliuziju, kad as kazkokiam
gigantui ne pa barabanu - as tik statistinis vienetas, kuri i savo valdomos informacijos jura visi
bando itraukt siulydami visokius debesis, preview versijas su keylogeriais, ir Googlas cia tik tokia
isimtis, kad Androidas pats is saves palieka daugybe atviru varzteliu pasireguliavimui pagal save,
jei supranti ka darai ir jauti tam poreiki (taciau tai neliecia n+1 Google servisu, kuriuos mes
dazniausiai klaidingai priimam kaip sudetine Androido dali - nepatinkancius galima tik isoperuot is
OS (prisimeni diskusijas apie root'a? :-))). Zodziu, tau patinka MS politika ir produkcija - viskas
OK, bet nepulk visiem issisiepes aiskint, kad visos, snekant konkreciai i tema, MS problemos yra tik
durnu uzeriu, kurie patys nezino ko nori, galvose - yra zmoniu, kuriu poreikiai ir pasaulio
supratimas yra kitokie nei tavo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/