Tema: Re: Na ką, eilinė m$ pamoka fanbojams :)
Autorius: amenox
Data: 2015-01-29 08:26:32

"Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message
news:mabehg$3v6$1@trimpas.omnitel.net...

> yfonams eini į developer.apple.com, nusiperki akauntą ir pūskis kiek
> lenda.

Čia tipo tu paprastiesm useriams siulai? Norint paimt MS tech. preview
nereik nieko pirkti, atsiputi ir testini.

> O OSX gali gaut nepirkdamas iš https://appleseed.apple.com/sp/betaprogram/

> O kodėl turėčiau?

Nu taigi ką tik aiškinai kad visi gamintojai taip daro, tipo kiekvienas
paprastas juseris be problemu gali paimti prerelease daikčiukus ir lengvai
pratestuoti. Dabar paaiškėja kad vienu atveju reik pirkt accountą, kitu
atveju pirkt chromebook. Finale gaunam kad visi ant paprastų juserių bbd.