Tema: Re: Na ką, eilinė m$ pamoka fanbojams :)
Autorius: amenox
Data: 2015-01-29 12:12:33

"Invertuota panda" <fake@fakeemail.com> wrote in message
news:14b350f783f.5192810982936237906@news.omnitel.net...

> O tu tipo žinai? :)

Na tiksliai ne, bet peržiūrėjau ne vien MS saitą, paskaičiau/pažiūrėjau
revjuvsus, vartotojų (nusipirkusius!) komentarus, forumuose palandžiojau,
užteko kad susidaryti nuomonę.
Pvz. vienas iš jų - http://www.engadget.com/products/microsoft/band/ kairėj
vertina kritikai, dešinėj vartotojai. Kažkaip kardinaliai skiriasi. Fanbojai
ne kitaip.

> Tai man jį dabar tipo eit ir pirkt?

Kur aš tave verčiau ką nors pirkti? Padiskutavom tu sakai šūdas, aš ne, va
ir viskas.