Tema: Re: Na ką, eilinė m$ pamoka fanbojams :)
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-01-28 09:50:26
Invertuota panda wrote :

> Bet tada nesigauna čia reklamuoti 66 vnt.

tai antroide tiek widgetų susidėjęs irgi skrolinsi per kelis lapus, tik
ne žemyn, o į šonus

> Tai yra ir kitose platformose.

Suintrigavai. ipone nerandu. Yra apribojimai jei iponas priklauso
vaikui, bet duoti savo telefoną trumpam pažaisti neįmanoma. Radau čia,
pabandžiau - net nekvepia panašumu
http://www.reddit.com/r/apple/comments/1vhpc7/kids_corner_equivalent_for_apple/

Kažkur ne ten ieškau?

Androido po ranka neturiu - kaip ten pas juos vadinasi? Forumai tiesiog
appsus siūlo.

Glance taip pat neturi. Kažkas panašaus į appsus yra, bet automatiškai
labiau vartoja energiją
http://android.stackexchange.com/questions/78358/nokia-glance-like-lock-screen-clock-on-android

Padaryk gerą darbą visiems - duok linkus į analogą pas ios ir androidą

--
Deivis [persona], Vilnius
Passat 2.0 FSI '08 / A4 1.8 tq 4SALE