Tema: Re: Na k
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-01-29 10:01:44
On Thu, 29 Jan 2015 08:26:23 +0200, amenox wrote:

> Čia tipo tu paprastiesm useriams siulai? Norint paimt MS tech. preview
> nereik nieko pirkti, atsiputi ir testini.

Paprastiems jūzeriams aš apskritai nesiūlau į savo telefonus instaliuot
betų, nei mažaminkščio, nei abalių nei androidų. Nes jos gali iš telefono
padaryt brangią plytą, pasiųst obamai sms su bombos grasinimu ar užmušt
kaimyno jūrų kiaulytę.

O jei jau toks entuziastas tai niekas netrukdo nusipirkt akaunto,
developerio pažymėjimo niekas nereikalauja.

Beje, iš kur paimt wp10 tech previuv? :)

> Nu taigi ką tik aiškinai kad visi gamintojai taip daro, tipo kiekvienas
> paprastas juseris be problemu gali paimti prerelease daikčiukus ir
> lengvai pratestuoti. Dabar paaiškėja kad vienu atveju reik pirkt
> accountą, kitu atveju pirkt chromebook. Finale gaunam kad visi ant
> paprastų juserių bbd.

Nežinau iš kur darai tokias išvadas ir kodėl paprastiems jūzeriams tokie
dalykai turėtų rūpėt. Ir kam pirkt tą chromebuką? Nori pažaist? Taigi
pilnas internetas tų chromium os buildų, siurbkis, instaliuokis ir
džiaukis. Paprastiems jūzeriams tokios įdėjos apskritai neateina į galvą.

--
kthxbai.