Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Rivo
Data: 2011-01-18 08:37:15

"Gintas"  parašė naujienų news:ih23rh$6es$1@trimpas.omnitel.net...

Sunkiai gyveni? Todel tas tevas ir laikesi is paskutiniuju , paciam i akis
nelysdamas tuos 35metus, kad kiek imanoma veliau tave finansiskai apkraut.
Ko nepatenkintas?

Pirmus 15 iš tu metu galėjo lyst pats apsikraudamas...  Kažkaip man primena
pasakėčia apie skruzdėlę ir žiogą. tik čia dar žiogas teises kocioja...

Morale-jei gyveni mazame butuke, kur tevas nakvos tau neturetu rupet :)

Kur nakvos Tėvas man rūpi. Kur nakvos kažkas, palikes vaikus likimo valiai
ir Motinos rūpesčiui - rūpi tiek pat, kiek jam rūpėjo vaikai...