Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-16 19:31:57
kazkaip cia uzsiciklinotant to tevo :) O jei motina -gegute (rasiau jau) Labas, vaikeli, as tave 9 men nesiojau, striju atsirado, skausmingai gimdziau , o paskui dar tu man krutis sukramtei. Striuka su pinigais buvo, tad palikau tave mociutei augint, idan su manimi nebadautum. Gert pradejau.  Tu jau uzauges, pinigo turi.  AR NESIJAUTI SKOLINGAS? 9men nesiojimo ir gimdymas-yra ko nors vertas ar ne?