Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: iNika
Data: 2011-01-17 13:07:46
2011-01-17 11:26, Gintas rašė:
> Logika tokia: jeigu tu nerandi laiko aplankyti savo nusenusi teva, tai tame kaltas tiktai tevas. Zodziu, negrauzk saves, eilini syki pamirses tevui paskambinti. Tavo kaltes tame ner (tokia logika jus cia destot)  Tuo tarpu as manau, kad tevas (mama) galejo padaryt klaidu, galejo jam netgi  stogas nuvaziuot, man dar bunant nepilnameciu, taciau as suvokiu, kad tai jam, as esu skolingas (skola nebutinai litais vertinama juk?)  uz galimybe gyvent, net tai jis su motina buvo visu pradziu pradzia (tiksliau grandines pradzia: tevas, paskui tik motina, globejai ar pasalpu davejai). Stai mes tuo ir skiriames.

faktiskai taip, kaltas irgi tevas, nes nesugebejo sukurt glaudaus rysio
su tavimi, as pvz su tevais pasiskambinu keliskart i diena, o pasimatom
karta i savaite tikrai, jeigu ne tankiau, nezinau kaip galima pamirsti
tevui ar mamai paskambinti, siais laikais rysys ne taip ir brangiai
kainuoja, taigis... o jeigu ir pamirsti paskambint, tai tas tevas galu
gale ir pats galetu paskambint, ner ko cia nosi riest :D