Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: netas
Data: 2011-01-17 16:43:44
o jei pratęsiant situaciją, - žmogų užaugino įtėviai ir jis jaučia norą ir
pareigą būtent juos išlaikyti senatvėje? O čia staiga su reikalavimais
apsireiškė jo neauginę gimdytojai, tai ką, jam gal senelių namus atidaryti?
Tarkim, neturi jis pinigų visiems paremti, užtektų tik dviem, tai ties
kuriais apsistoti?