Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-14 18:08:44
Nuosavybe nelieciama. Ish tos pacios konstitucijos. Kaip tavo manymu teismas
gali is vieno asmens prievarta atimti jo turta tevu naudai, jei jis su tuo
nesutinka?

Beje - apie genu donoryste, tai naciai kazka panasiai maste. Man idomu butu
pamatyt, kaip teismas priteisia kokios isprievartavimo aukos vaikui
islaikyti savo teva uz tai, kad jis jam suteike savo afigennus genus.

"Gintas"  wrote in message news:igprsf$c6j$1@trimpas.omnitel.net...

1) vaiko tevai-yra mama ir tevas. Juk rasant daugiskaita, neturima omenyje
dvieju tetusiu, nes vyr. gimdyt dar neismoko. (DNR grandines tyrimas,  netgi
geju seimoje, dvieju vyr gimines atstovu tevais nepatvirtins.

2) parasyta "vaikai" , viskas, kas priklauso vaiku aibei-papuola po sia
savoka.