Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-16 21:27:07
as tik paklausiau ar tevai zino ar nezino tavo nuomone siuo klausimu. Kur cia nusisnekejimas? Supratau, kad zino. Tu neskolinga, jie tai zino ir su tuo sutinka. Vadinasi ateityje jokiu nuvalkiotu fraziu apie vaiku nedekinguma, apie tevu idetas pastangas i vaiku gerove. Jie paprasiausiai dare tai, ka ir turejo daryt, tai ka norejo ir galejo.

Diskusija uzsitese. Atsiprasau, jei ka suerzinau. Kartais patirstindavau spalvas, kad gauiau aiskesnius atsakymus :) Dekui visiems.