Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: iNika
Data: 2011-01-16 20:02:13
2011-01-16 19:41, Gintas rašė:
> ir man taip atrodo. Taciau pastoviai girdint "koks cia tevas, kyst-myzt" susidare ispudis, kad motinai 9 men pilve nesiojant ir skausmuose pagimdzius-taip nesakytumet :" kokia tu man motina"  Dziugu, kad taikot vienodus standartus-"neauginai, tad nei tu tevas, nei tu motina man"

kos skirtumas, motina, tevas... motina turejo pasirinkima, galejo ir
negimdyt, gimde vaika sau, tenkino savo gimines pratesimo instinkta, jo
neatsiklausius, kodel vaikas turetu jai jaustis uz tai skolingas, as
nesuprantu, o apskritai, tai teisingai, su teise tas mazia ka bendro
turi ar jautiesi skolingas ar nesijauti, as savo tevams ne uz ka
skolinga nesijauciu, jie dare viska ka privalejo daryti, bet tai
visiskai nereiskia, kad atsitikus bedai paliksiu juos likimo valiai,
irgi darysiu viska, kad jie jaustusi ir gyventu kuo geriau ir
kokybiskiau, jeigu to reikes, bet tikrai ne del to, kad jauciuosi
skolinga, o tik todel, kad jie yra mano tevai ir as juos myliu