Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: solara
Data: 2011-01-17 08:57:58
žinau konkretų atvejį, kai motina užsirašinėjo
yra suskaičiavusi kiek dukrą jai kainavo užauginti
suaugusiai pateikė, ir nedviprasmiškai esant progai prikaišioja bei
reikalauja skolas grąžinti.
Kolkas iki teismo ir konstitucijos aiškinimo dar nepriėjo, bet kas žino...

"iNika" <no@no.no> parašė naujienų news:igvf14$6ho$1@trimpas.omnitel.net...