Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-01-17 10:44:37
"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
news:igutmo$i6g$1@trimpas.omnitel.net...
>o tamsta jautiesi atsakingas, jeigu tau bunant vaiku, kazkas neatliko savo
>darbo?

shita, dabar perskaityk savo sakini ir dar kart pasakyk, ka norejai pasakyt,
nes logikos jame 0. Ash negalechiau jaustis atsakingas per se, jei _man_
bunant vaiku, kazhkas netliktu savo darbo.

Griauzi save?   Ponia iNika  pvz. mano, kad kaltas tas, kuris neatliko :)

Ponas i Nika teisus - jei vaikui uzhaugus kyla klausimu, apie tai ar
ishlaikyt savo tevus, jau teismas nepades, reishkia tevai neatliko savo
darbo ir tik jis/ji del to kalti, kad jo vaikai jo neishlaiko senatveje.
Q.E.D.