Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-14 19:10:38
Sutinku! Taciau kaip atskirti kur prasideda ir baigiasi tas santazas. Santazo ir vaikai (turiu omenyje ne amziu) dabar ismoko. Dabar besimokantis aukstojoje brinkis paduoda teva i teisma, kad tas jo neislaiko. Tipo padarei-tai dabar islaikyk. Nepamirskim ir teisines  tevu atsakomybes uz paauglio padarytus  nusizengimus. Zodziu, gimdytojai visada irgi gali buti santazuojami neatremiamu argumentu: as juk neprasiau manes gimdyt? Netgi del to, kad akiniu  anksti  prireikia, paauglys apkaltina trumparege motina. Naxui gimdei, budami zliba, norejai, kad ir as apgraibom vaiksciociau? Esu girdejes, kaip mergina , del nesugebejimo islaikyt  egzamino, apkaltino motina, kam jinai pergulejo su mazarasciu tevu. Tipo , ko is jos noret, kai tokie genai,  kai toki durniu teva motina issirinko is viso kaimo.  Tad, sutikit, visur yra dvi medalio puses. Santazas gali buti tiek is vienos puses, tiek is kitos.