Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-16 13:19:31
jeigu automatu vaikai nera atsakingi uz tevus, tam , kad tas teismas priteistu kazkokia tai prieziura is vaiku, pirmiausia senolis turi sugebet pats arba per savo atstovus kreiptis i ta teisma. Ligos, o kartu ir reikalinga prieziura,  ateina netiketai. Kartais, is po nakties, nebesugebama nei pasirasyt, nei pasakyt.  Nesugebedamas nueiti iki tuliko! Tad vargu bau apie bylinejimasi galvosi. Del to, kad vaikas netinkamai isaukletas-tik save galesi kaltinti.  Tad kokia isvada? Kol judam, krutam, mums (jums) norisi deti skersa ant to 38 straipsnio, taciau panasu, kas su metais pozicija gali oi  kaip labai pasikeisti :))))))) Va tada ir rekomenduoju pasiskaitinet apie tai, ka patys rasete apie ta konstitucijos straipsni , kurio nereikia suprasti tiesiogiai :) Tiesa, gelbes tai, kad skaityt irgi gali nebepavykti......