Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: iNika
Data: 2011-01-16 21:38:51
2011-01-16 21:27, Gintas rašė:
> as tik paklausiau ar tevai zino ar nezino tavo nuomone siuo klausimu. Kur cia nusisnekejimas? Supratau, kad zino. Tu neskolinga, jie tai zino ir su tuo sutinka. Vadinasi ateityje jokiu nuvalkiotu fraziu apie vaiku nedekinguma, apie tevu idetas pastangas i vaiku gerove. Jie paprasiausiai dare tai, ka ir turejo daryt, tai ka norejo ir galejo.
>
> Diskusija uzsitese. Atsiprasau, jei ka suerzinau. Kartais patirstindavau spalvas, kad gauiau aiskesnius atsakymus :) Dekui visiems.

Tai prie ko cia nedekingumas, mano galva - taip pat naturalu yra
rupintis nusenusiais tevais, kaip jie rupinosi savo vaiku, kai ji
pagimde ir augino, bet, kad uz meile reiketu jaustis zmogui skolingam,
na tai prima karta girdziu... O jeigu tevai vaiku nesurupino, neatliko
savo prigimtiniu pareigu, viskas yra pagrista tarpusavio santykiais, o
jeigu ju nebuvo, tai ko kazkas gali reikalauti?  apie jokia meile,
dekinguma ar kazka panasaus neturetu buti kalbos, tokie zmones turetu
tik nuolankiai padekoti uz tai, kad kadaise pamesti ar psichologiskai
suzaloti vaikai sutinka jiems padeti,
o jeigu nesutinka, tai nuolankiai priimti toki sprendima, o ne po
teismus valkiotis, negali juk tiketis, kad suo, kai nevedi jo laukan
(t.y. neatlieki savo pareigos jo atzvilgiu), neprisiks tau i bata...