Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-14 19:40:21
Tokiems abejojimams ir egzistuoja toks dalykas - konstitucinė teisė. Kai kam
gali atrodyti nesamone - parasyta aiskia, o jie mat isvedzios ir paaiskins,
kad balta yra juoda. Bet be to niekaip - tam ir skirtas konstitucinis
teismas. Ir garantuoju, kad jei iki jo prieitu butinybe aiskinti sia norma
(kuo labai abejoju), atsakymas butu paprastas (cituojat kitus sprendimus) -
socialinio solidarumo principas nepaneigia asmeninės atsakomybės. Teismuose
dahuja buna tokiu varantu - ateina koks zmogelis, istraukia viena eilute ish
konstitucijos ir kaip uzvestas - man viskas px, pazeidziat sia mano teise,
cia aiskiai parasyta. O po to labai nustemba, kad tai kas jam akivaizdu,
ziurint ish konstitucines teises (o ja ir vadovaujamasi vertinant jos
nuostatas) puses yra truputi kitaip. Tas pats ir su norma del tevu
islaikymo - kolizijos ten nera. Tas pats 38 straipsnis - vaikus reikia remti
iki pilnametystes. O pasirodo, kad kol baigs aukstaji moksla. Ir tai
nepriestarauja konstitucijai. Konstitucija - delo tonkoe.

"Gintas"  wrote in message news:igq1a4$h75$1@trimpas.omnitel.net...

Taciau tai NESUDARO preteksto, netgi ten , kur aisku-paversti neaiskumu :)
Na, tipo kirsti is peties-jeigu jau neaisku-lai buna visur neaisku. Jeigu
jau kazkokio straipsnio laikomes su dalinemis islygomis-davai suabejokim
visais.