Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-17 11:58:43
atvirai sakant as isitikines, kad bet koks veiksmas sukuria didesni ar mazesni skolos atveji ar bent jo pojuti, jei nesi tas, kuris tik ima is gyvenimo. . Tau kazkas gera zodi pasake-atsilygink tuo paciu. Negalejai to padaryt tave pagyrusiam zmogui-traktuok ta atveju, kaip visuomenes nario zesta, tad tu pagirk kita visuomenes nari. Tevas 10 metu tavimi rupinosi, paskui nusigere. Pasirupink tu juo 10m, paskui pats nusigerk, jei nori.  Tau paslauga padare? Rask galimybiu ir tu atsakyt tuo paciu. Dave protinga patarima dykai? Nepaskupek ir tu, jei atsiras galimybe. Kazkas isiskolino tau, israses  smugi i barzda? Paskolines galimybe jam i tave trenkti-gali dovanoti jam ta skola, gali grazinti trenkes atgal.

Ko cia visi pinigais ar gautu pampersu skaiciumi nori ta tas skolas matuoti?  Kodel akentuojamas kazkoks pinigu ismusinejimas ar islaidu fiksavimas?  Gavai saugumo jausma, auginamas tevo su mama, iki 10m (posto pradzios klausimas).? Kodel to tevui neturetum grazinti, gulinciam senatveje ant lovos? Slabo skolas grazinti? Ir ieskai galimybiu issisukti, aiskindams , kad tau bunant 10-ies metu tevas nusigere ir paliko tave likimui? Taciau 10m jis tavimi rupinosi? Ar tai, kad jis veliau uzsoko ant arkliu-nubraukia viska, ka jis del taves gero padare? Netinka zodis skola-ivardink pagalba sunkiu laikotarpiu. Tau padejo ir tu padek. Bet ne-posto autorius nelinkes palaikyt tos nuomones, kad uz gera reikia geru atsilyginti , jeigu po to kiek  "aprupintos vaikystes kreditorius" pasisiko :)