Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: iNika
Data: 2011-01-16 19:16:17
2011-01-16 16:00, Gintas rašė:
> o tamsta jautiesi atsakingas, jeigu tau bunant vaiku, kazkas neatliko savo darbo? Griauzi save?   Ponia iNika  pvz. mano, kad kaltas tas, kuris neatliko :)
> .

Akivaizgu, jog jeigu ikisu zemen roze, o po to jos nelaistau, negeniu,
nepriziuriu, netresiu, neraviu, ziema nedengiu - kodel tureciau tiketis
ziedu...? nebent per stebukla suzydes :) lygiai taip pat netikes tevas
neturetu tiketis is savo biologinio vaiko, kuriuo nesirupino kazkokio
atsako ar rupescio... noreciau tiketi, kad mazai atsirastu tokiu vaiku,
kurie, istikus nelaimei, nepasirupintu savo tevais, kokie pastarieji
bebutu, bet tokioje situacijoje vaiko elgesi pilnai pateisinciau, taciau
cia moraliniai dalykai, ne teisiniai, galbut pagal istatyma ir galima
kazka ispest, jei tevas visai sazines neturi