Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-14 19:13:45
Nu, kodel gal ir naudingo ka suzinosiu. Va, pavyzdziui:

"Įstatymui, teismui ir kitoms valstybės institucijoms ar pareigūnams visi
asmenys lygūs."

Labai aisku, nera ko interpretuoti. Tad gal Gintai galetum paaiskint:

Kodel dede policininkas pazeidzia mano konstitucine teise i mano nelieciama
pidisoka uz tai, kad ash prisiparkavau neigaliajam skirtoje vietoje? Kodel
jam tokios privilegijos? Mes gi abudu lygus pries policininka ir turime
vienodas teises parkuotis toje vietoje?

Kodel teismuose pastoviai figuruoja savokos - silpnoji ir stiprioji sandorio
puse? Mes gi lygus pres istatyma?

Kodel man reikia praleist vairuotoja atvaziavusi ish desines? Gal mes galime
kartu vaziuoti, nes mes lygus kaip asmenys?

Kodel teisme as privalau atsistoti kalbedamas, o teisejas pries mane - ne?

Kodel is manes tevu islaikymui priteis 1000 Lt, o nuo kaimyno tik 100? Mes
gi lygus pries teisma ir turetu buti priimtas vienodas sprendimas?

Skaitom toliau:

"Nepilnamečius vaikus gina įstatymas"

Kas gina pilnamečius?

"ejs"  wrote in message news:igptn7$dtk$1@trimpas.omnitel.net...

2011.01.14 18:25, Linas Petkevičius rašė:
> Tai jei isprievartavo, neaugino - vistiek vaikas jam skolingas?

nu taip.

PS. Gintui nebepilam
--
ejs