Tema: Re: situacija - tevas ir vaikas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-14 22:05:25
ziuriu, ka bedarytu vaikas (tiek jaunas, tiek senas)-mama visada kalta. Arba nesuziurejo, arba neisauklejo :)  Tai tie paaugliai ir daro bile ka. Anot ju: tiek mumis ir teauklejo..........

P.S  Seneli, neturinti isvis artimuju priima, kai tuo tarpu turinciu vaiku- su dideliomis islygomis. Nepasituosiu dabar ant staigiaus, bet tai yra  seneliu namu taisyklese . Ten jam ir pakeicia tas kelnes.