Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: spakainas
Data: 2014-03-17 15:53:33

2014.03.17 15:35, Casper rašė:
> Multirumpelis ar iprastas, sakyciau daugiau ipratimo reikalas, tiek tas,
> tiek kitas pilnai atlieka savo funkcijas. POra kartu plaukiau su kolegos
> mercuriu, tai tas multi nepaliko kazkokio afigeno ispudzio. Nuleidimas viena
> ranka, nzn kas cia norima tuo pasakyt, bet kiek maciau ir ciupinejau
> varikliu, tai tas nuleidimas ir pakelimas praktiskai visada buna su viena
> ranka, su kita ranka reikia fiksatoriu istraukti ar pastumti i kita
> pozicija. Taip pat visi mano matyti varikliai turejo ir fiksuota kojos
> pozicija, ir laisva, aka ant kazko uzplaukus koja laisvai keliasi aukstyn.

Multirumpelis, įsivaizduoju, turėtų būt patogu 
spiningaujant/velkiaujant. Nu tipo velki, užsikabina kur nors už žolių 
vobleris, ar dėl kokios kitos priežasties reik trumpam sustot, bet 
variklio gesint nenori, nes tuoj vėl plauksi toliau - tai sumažinai gazą 
iki neutralios ir viskas, ane? Pas japonus reik ten kažkur kitur ričiagą 
surast ir perjungt neutralkę - tipo jei į kelmą nasadil, tai gali nespėt 
sustot. Ar realybėj - px, nėr skirtumo?

> Taip, ant LT su virs 10ag varikliais atsiranda daug apribojimu, bet kai musu
> inspekcija sutikti ant vandens yra nykstamai maza, tai daug kas nesilaiko
> situ reikalavimu. O su perdarymais, tai jau rasiau, kad reikia ziureti
> konkretu varikli, nes pas vienus lengvai persidaro, o pas kitus imanoma, bet
> realiai neapsimoka. Daugiausia info apie visokius perdarymus yra pas rusus
> forumuose, jie megsta tokius dalykus:)

Tai aš čia matai, labiau noriu viską iki galo išsiaiškint prieš 
pirkdamas variklį - idealiu atveju noriu nupirkt tokį dešimtuką, kuris 
lengvai persidaro į 15ag (nors to gal ir nereiks). Tai tada klausimą 
perfrazuosiu kitaip: gal kas žino, kuris iš normalių, brandinių 4T 
dešimtukų lengvai persidaro į 15?

> Del galingumo - kuo galingesnis, tuo geriau, IMHO. Pas mus ant LT, speju,
> kitokia nuomone susiformavusi del to kad, virs 5ag reikia laivavedzio
> pazymejimo, daug kam tai yra afigenas galvos skausmas ir misija neimanoma.
> Virs 10ag jau atsiranda daug visokiu aplinkosauginiu apribojimu del ko arba
> beveik puse sezono negali plaukiot ten kur nori, arba turi rizikuot sutiksi
> ar nesutiksi laivybos inspektoriu, kuris israsys nemaza "premija". Vat del
> to ir svaigsta dauguma apie virs5 ag varikliu nereikalinguma;)

Tai jo, šitą jau supratau. Bet aš turiu tokią nelabai gerą aurą ant 
pareigūnų ir apskritai - noriu viską turėt legaliai, tai ir domiuosi ;]