Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: dzonis
Data: 2014-02-26 16:38:20
Yamaha 9.9 tikrai 2-ju cilindru, maniske 8 irgi 2-ju, ant tusciu sukiu
praktiskai be garso veikia ir nevibruoja.

"spakainas"  wrote in message news:lektnt$uth$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai įtikinai.
A tai kokios firmos pasiteisinę yr varikliai? Yamaha 9.9 žiūriu tik 1
cilindro - tai bus tarčiokas ir blerbs garsiai. Hondos ten kažkada buvo
gausiai xujiovos - kažkas blogai padaryta. Apie suzukius kažkur irgi
rašė kad skundžiasi jais, bet labiau VBS lygio gandai. Kas lieka, Mercury?