Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-02-26 10:26:35
Kaip tam anekdote : "-Oho", sako ginekologas pasiziurejes TEN.
"-Ohohoooo", atsiliepia aidas...
Arba "Kuo toliau i miska, tuo maziau sansu sugrizti".
Apsispresk, ko nori. Cia pasiskaitymui apie laivavedziu atestavima
http://www.msa.lt/lt/pramogine-laivyba/laivyba.html
Biski pakainuos ir laiko ir babkiu. Kitas reikalas, kad 2-3 nemenki dedes +
10AG variklis ant 3.30 pustinukes..., nu ka as zinau, galima piestu ant galo
atsistoti.
As velkiauju, dazniausiai vienas, man 2,5 Suzukio uztenka. Aisku, i
kursmares, kaunomarias  ar Druksius vejuota diena nelendu, bet kiti ezerai
ne problema, tuo labiau, kad toki daikta gali viena ranka iki vandens nosi
pasikrapstydamas nusinesti. Draugas turi elektrini su akumu, tai vis
pasikeiciam tarpusavyje arba apskritai abu zvejojam.
Su elektriniu yr taip - reikia babkiu negailet geram akumui ir krovikliui,
tada dziaugsies ilgokai, pas ji jau kokie 6 metai gilaus iskrovimo gelinis
variklis aria - uztenka gerai pakrauto visam savaitgaliui, pavelkiaujant ir
siaip pakrantes tikrinant.