Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-02-27 09:41:42
Ner ka ten galvoti - pirk priekaba.
Pas mane V70 katafalkas, ir tai, jei reikia zmona, du sunis ir visa barachlo
pasiimti turistavimui - jau yra ka pagalvot, kaip viska sukisti. Sunys i
lubas jau makaules dauzo, nors nedideli.
Vienam vazinet, aisku geriausia, bet ne visada gaunasi, net ir i zvejyba
sumestinis vaziavimas su chebra jau zymiai daugiau fengshujaus priduoda - o
tada prasideda vargai del daiktu transportavimo komforto zvejyboje saskaita.