Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: spakainas
Data: 2014-03-07 13:00:31
Oij ne, nenoriu nieko eksperimentuot/pirkinėt/pardavinėt. Noriu iškart
gerą daiktą nusipirkt, kurio man užteks 5-10 metų o gal ir daugiau. Iš
atsiliepimų tai jau supratau, kad dvitaktis man netinka būtent dėl
didesnio garso, prastesnio darbo plaukiant lėtai velkiaujant (reik kas
kažkiek laiko pergazuot, kad žvakės prasivalytų). Sako kartais sunkiau
vedasi, ypač jei žvakes biškį užneša. Na ir dūmyja labiau. Va kad ir čia
gana aiškiai išdėstyta:
http://www.smalloutboards.com/4Stroke.htm

Žodžiu, man 4'takčio minusai kur kas mažiau aktualūs nei 2'takčio.

Dėl konkretaus varianto - aš jau apsisprendžiau pirkt 10 ag.

Bet kuriuo atveju, ačiū visiems už nuomones, tikrai vertingas postas
gavosi bendrai, daug sužinojau.