Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: 911
Data: 2014-02-26 12:01:11
pirk iskart normalu daigta 10AG 4T
isilaikysi/nusipirksi tas teises ir tiuresi ir daigta normalu ir teises visam gyvenimui. Juolabiua gal i senatve uzeis noras rimtesniam pramoginiam kateriukui/ vandens mocui etc.
Niekada gyvenime nesuprasiu tokio mazohizmo kad hobiui/relaxui pataupyt svarbiausioj vietoj o paskui kankintis 10metu ;) cia kaip ir su mocais panasiai ;)  Tai dar zvejot pradekit su kotais is maximos kur visas zvejo kitas 30lt ;)