Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: Casper
Data: 2014-02-26 11:05:20
Viska teisingai rasai ;) Jei nori tylesnio ir su maziau vibraciju tai jau
tik 2 ir daugiau cilindru, kas reiskia galingumas nuo 6ag. Palyginimui, mano
9.9 Yamaha dvitakte, dirba tyliau nei dauguma 5ag  2T ar 4T varikliu,
vibraciju taip pat zymaiai maziau del 2 cilindru.

10ag visiskai nepiriboras, sakyciau optimalus variantas, nes pagal siandien
galioncias taisykles su iki 10ag gali plaukiot beveik visur. O variklis 8,
ar 9, ar 10ag - svoriai ju labai panasus, kainos taip pat, tai kam pirkti
prastesni? I maziau nei 5ag as isvis neziureciau.

Tiesa, dar patarimas - neziurek i Hondas iki 20-25ag ;)