Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: spakainas
Data: 2014-02-26 11:11:52
Na ok, tai ta proga dar vienas klausimas:

O kaip su naudoto variklio patikrinimu? Kompresiją reik pirmoj eilėj
tikrint? Na bet jei ten "daktarėlio" pripilta, tai reik pradžiai
paburzgint nors 10 minučių bačkoj, o tada matuot? Labiausia ko bijau,
kad xujiovai kursis ir blogai dirbs lėta eiga, ir sliekų nesugebės
niekas surast, čia jau diskomfortas skaitau :D