Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: Duda
Data: 2014-02-27 09:41:20
ne nu blyn... vyrai, pas mane buvo omega sedanas. I bagazine gulcia 15 -tuka
ir salia kojos 30l bakas. Aplink likusia erdve visokie zvejybiniai rakandai,
rubai, palatke ciuzinukai ir miegmaisiai. I salona uz keleivio sedynes
stacia valtis dar ir dirzu prisegta. Valti lankstydavau gamykliskai, pilna
yotube filmuku. Uz valties ant galines sedynes likdavo truputi vietos tai
ten susidedavau maista. Uz manes sunus, salia jo meskeres. Prieki zmona. Vat
taip uzsikraudavau poilsiui visam savaitgaliui ant upes kranto. Jei
varydavau tik dienai tai isvis pofik su vieta budavo. Vienintelis
nepatogumas benzo bakas bagazineje, nes kad ir kaip stengsiesi vistiek sioki
toki benzo kvapa jis skleis. Beje 15 2T sveria 38 kg.

"dzonis"  parašė naujienų news:lemlqt$84d$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu imsi max varikli - tai is karto ir priekaba skaiciuok :)
Jei dar be variklio ar su elektriniu birbinantis kazkaip viska sukrauni
,iskrauni,susirenki,isrenki ,sukrauni, o grizes vel iskrauni ,
tai atsiradus papildomam tokiam 40+ kg daiktui kuri reikia tampyti -
uzsipypinsi labai greitai. Aisku jei visad 2-iese tai gal dar galima,
bet vis tiek bagazines reikia nevaikiskos tam turtui transportuoti.

"spakainas"  wrote in message news:leml2k$7f6$1@trimpas.omnitel.net...

Nu va, dėkui už mintis, reiks aijt teises laikyt ;]