Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: Casper
Data: 2014-03-17 15:35:21
Multirumpelis ar iprastas, sakyciau daugiau ipratimo reikalas, tiek tas,
tiek kitas pilnai atlieka savo funkcijas. POra kartu plaukiau su kolegos
mercuriu, tai tas multi nepaliko kazkokio afigeno ispudzio. Nuleidimas viena
ranka, nzn kas cia norima tuo pasakyt, bet kiek maciau ir ciupinejau
varikliu, tai tas nuleidimas ir pakelimas praktiskai visada buna su viena
ranka, su kita ranka reikia fiksatoriu istraukti ar pastumti i kita
pozicija. Taip pat visi mano matyti varikliai turejo ir fiksuota kojos
pozicija, ir laisva, aka ant kazko uzplaukus koja laisvai keliasi aukstyn.

Taip, ant LT su virs 10ag varikliais atsiranda daug apribojimu, bet kai musu
inspekcija sutikti ant vandens yra nykstamai maza, tai daug kas nesilaiko
situ reikalavimu. O su perdarymais, tai jau rasiau, kad reikia ziureti
konkretu varikli, nes pas vienus lengvai persidaro, o pas kitus imanoma, bet
realiai neapsimoka. Daugiausia info apie visokius perdarymus yra pas rusus
forumuose, jie megsta tokius dalykus :)

Del galingumo - kuo galingesnis, tuo geriau, IMHO. Pas mus ant LT, speju,
kitokia nuomone susiformavusi del to kad, virs 5ag reikia laivavedzio
pazymejimo, daug kam tai yra afigenas galvos skausmas ir misija neimanoma.
Virs 10ag jau atsiranda daug visokiu aplinkosauginiu apribojimu del ko arba
beveik puse sezono negali plaukiot ten kur nori, arba turi rizikuot sutiksi
ar nesutiksi laivybos inspektoriu, kuris israsys nemaza "premija". Vat del
to ir svaigsta dauguma apie virs5 ag varikliu nereikalinguma ;)