Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: Casper
Data: 2014-02-26 11:39:37
Tai be abejo, kad 10 ir 5 skirtumas diziulis visom prasmem :) Cia daugiau 
kalbejau apie 5 ir6ag variklius ;)

"Arun@sUser" <nerajokio@muilo.lt> wrote in message 
news:lekc7n$bvh$1@trimpas.omnitel.net...
> Vistiek 10 ag variklio neprakisi kaip 5 ag :) Reikia tau juos parodyt 
> kasmet, dar pries kelis metus tik perrasydavo pazymejima, dabar jau 
> griezciau.
>
>
> "Casper" <kasparasvo_istrinti@gmail.com> wrote in message 
> news:lekbr7$bkc$1@trimpas.omnitel.net...
>> Apie sparnus nieko konkretaus nepasakysiu, bes asmeniskai ziuriu i juos 
>> skeptiskai, nemanau, kad stebuklas kazkoks, jei jie butu tokie afigenai 
>> geri visom reklamuojamom prasmem, tai gal varikliu gamintojai iskrat su 
>> planeriais gamintu tuos variklius?
>> Kaip jau rasiau, variklio galingumo daznu atveju nepakelsi. Reikia 
>> ziureti konkretu varikli, tada galima pasakyti ar jis "tiuninguojasi" ar 
>> ne. Zinau kad nemazai Yamahu "tiuninguojasi" paprastuoju budu, nes pvz 
>> kaikurie ju 9.9 ir 15 ag, 20 ir 25 ag varikliai yra 1:1, tai yra daro 15 
>> ag, tada sutrumpina droselio eiga, ideda zagluske ant oro padavimo ir 
>> gaunasi 9.9, tas pat su 20 ir 25ag. Kiti gamintojai deda skirtingus 
>> karbus, skirtingas komplektuojancias dalis, bet palieka tuos pacius 
>> cilindrus/galvas. Taigi daznu atveju, tas ag kelimas yra gana sudetingas 
>> ir brangus malonumas.
>> Tavo atveju ieskociau 2cilindru variklio, nesvarbu ar 2T ar 4T ir 
>> ieskociau kas gali sumakliavoti registracija ant 5ag dokuose, kad 
>> nereiketu laivavedzio pazymejimo :)
>>
>>
>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
>> news:lekanl$agn$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Jau aiškiau. Dėl 2T vs 4T - man tikrai reikia 4T, prioritetas - mažiau 
>>> vibracijų, čia gerai kad parašei, žinosiu.
>>>
>>> Dėl glišo plaukiant dviese, tai ten yra kažkokie ale stebuklingi 
>>> sparnai, kuriuos primontuoji prie kojos ir taip į glišą lengviau išeina. 
>>> Kaži pasiteisina tas dalykas ar nelabai? Jei pvz primontuot tuos 
>>> sparnus, pakelt galingumą nuo 5ag iki 6ag, tai jau gal ir gautųsi kas 
>>> nors? tada būtų 2 zuikiai - ir glišas yra ir teisių laikyt nereikia, 
>>> susitaupo ir laikas ir pinigai, tą 1000 lt geriau pridėt prie variklio 
>>> ir paimt naują vietoj naudoto, ar echolotą nusipirkt ar dar kur kitur 
>>> investuot. Teisingai mastau?
>>> Blin, aš gi ne vienas turėčiau būt su tokiom "problemom", 5ag - esminis 
>>> lūžio momentas, taip išeina.
>>>
>>> Sekantis klausimas - koks variklis man tiktų su tokiais reikalavimais: 
>>> dokuose būtinai <5.4ah su galimybe _nesunkiai_ pakelt iki ~6ah. Tylus ir 
>>> maksimaliai komfortiškas, kuo mažiau vibracijų. Kaina, tarkim px. 
>>> Kažkaip visi labai yamahas giria, link šitų lyg ir linkstu.
>>>
>>> 2014.02.26 10:37, Casper rašė:
>>>> Jau daug info prisiskaites ir daugmaz gaudaisi kas prie ko:)
>>>> Trupmai - jei zvevoji vienas - 5ag variklis, jei dviese - ~10ag 
>>>> variklis,
>>>> tada tiek vienu tiek kitu atveju tikrai iseisi i glisa. Varikliams virs 
>>>> 5ag
>>>> reikia laiavedzio pazymejimo, bendra visa reikalu (pazymos, kursai,
>>>> egzaminai, bonkos (jei reikes)) kaina iki 1klt, berods.
>>>> Velkiaut galesi tiek su 2ag varikliu, tiek 100ag varikliu, maziausi 
>>>> greiciai
>>>> pas juos ± tie patys, tik skirtumas kaip greit nuplauksi is taskoA i 
>>>> taska
>>>> B, kas didesniuose telkiniuose ar upese yra tikrai aktualu.
>>>> Su varikliu "tiuningais" reikia atsargiai, vieni persidaro labai 
>>>> paprastai,
>>>> tobish poros varztu issukimas ir dar kokiu "zgalusiu" isemimu, kitiems 
>>>> gi
>>>> reikia keisti karbus, galvas ar kitas brangias nesamones, kas visiskai
>>>> neapsimoka.
>>>> Dar nepamirsk, kad yra 2T ir 4T varikliai:)  Cia taip pat egzistuoja 
>>>> atskiri
>>>> isitikinimai ir religijos:)  2T privalumai: pigesni, lengvesni, gali
>>>> transportuoti belekaip pastatyta/paguldyta/pakabinta, niekas pas ji
>>>> neissipils ar neuzpils niekas nieko, zodziu jam visiskai px kokioj 
>>>> "pozoj"
>>>> vaziuot, didziausias privalumas tai, kad tokio pacio galingumo 2T 
>>>> variklis
>>>> visada geriau plauks nei 4T.
>>>> 2T trukumai: labiau smirda ismetamos dujos, siek tiek garsesni ir 
>>>> daugiau
>>>> vibraciju turi, zenkliai didesnes kuro sanaudos.
>>>> 4T privalumai: kuro ikAnomija, tylesni
>>>> 4T trukumai: transportuoti gali tik stacia, arba paguldyta ant vieno 
>>>> sono
>>>> (nuo gamintojo priklauso kurio sono), didesnis svoris lyginant su 2T, 
>>>> nu ir
>>>> nevalitai visiski, aisku lyginant su tu paciu AG kiekiu pas 2T.
>>
>>
>
>