Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: Casper
Data: 2014-02-26 10:38:05
Jau daug info prisiskaites ir daugmaz gaudaisi kas prie ko :)
Trupmai - jei zvevoji vienas - 5ag variklis, jei dviese - ~10ag variklis,
tada tiek vienu tiek kitu atveju tikrai iseisi i glisa. Varikliams virs 5ag
reikia laiavedzio pazymejimo, bendra visa reikalu (pazymos, kursai,
egzaminai, bonkos (jei reikes)) kaina iki 1klt, berods.
Velkiaut galesi tiek su 2ag varikliu, tiek 100ag varikliu, maziausi greiciai
pas juos +/- tie patys, tik skirtumas kaip greit nuplauksi is taskoA i taska
B, kas didesniuose telkiniuose ar upese yra tikrai aktualu.
Su varikliu "tiuningais" reikia atsargiai, vieni persidaro labai paprastai,
tobish poros varztu issukimas ir dar kokiu "zgalusiu" isemimu, kitiems gi
reikia keisti karbus, galvas ar kitas brangias nesamones, kas visiskai
neapsimoka.
Dar nepamirsk, kad yra 2T ir 4T varikliai :) Cia taip pat egzistuoja atskiri
isitikinimai ir religijos :) 2T privalumai: pigesni, lengvesni, gali
transportuoti belekaip pastatyta/paguldyta/pakabinta, niekas pas ji
neissipils ar neuzpils niekas nieko, zodziu jam visiskai px kokioj "pozoj"
vaziuot, didziausias privalumas tai, kad tokio pacio galingumo 2T variklis
visada geriau plauks nei 4T.
2T trukumai: labiau smirda ismetamos dujos, siek tiek garsesni ir daugiau
vibraciju turi, zenkliai didesnes kuro sanaudos.
4T privalumai: kuro ikAnomija, tylesni
4T trukumai: transportuoti gali tik stacia, arba paguldyta ant vieno sono
(nuo gamintojo priklauso kurio sono), didesnis svoris lyginant su 2T, nu ir
nevalitai visiski, aisku lyginant su tu paciu AG kiekiu pas 2T.

Kolkas tiek ;)