Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: dzonis
Data: 2014-02-27 08:38:45
Nu nezinau kokia turi buti sedano bagazine,kad 330 valtis ir 10AG variklis
tilptu ...
As i Chrysler townn & country 3-ia eile i grindis suleides taip vos ne vos
suitalpinu,tiesa valtis pas mane 420, bet jau nusprendziau ,kad be priekabos
gana,
nes ne zvejyba ,o kazkokios galiunu varzybos gaunasi :)

"spakainas"  wrote in message news:lemm2i$885$1@trimpas.omnitel.net...

Jo čia blin geras klausimas. O dar pas mane sedanas, ten ir taip sunkiai
į bagažinę su valtim ir manta telpu.