Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: Duda
Data: 2014-02-27 10:30:28
tai ir Maskva ne iskarto pastate :) Pirma sezona as vabscie po Skirvyte,
Atmata net Kursiu marias su irklais varydavau. Pofik, apiplaukdavau visur
kur noredavau :) Aisku neapsuksi tokiu plotu kaip kad su motoru. Visa manta
po truputi susideliojau. Tiesa turiu pripazinti kad visgi pasidariau ir
priekaba ... nes su mano zvejybos daznumais biski pagailo valties, nes
panasu buvo, kad as ja greiciau suvarysiu belankstydamas (ankstyva pavasari
ir velyva rudeni) nei kad siaip ji tiesiog pasens. Tiesa priekaba man
atsistojo tik 450 lt :) kainavo tik medziagos, suvirino uz gera buteli.
Dokus ir numeri jau turejau nuo kitos priekabos. Siaip +400 lt.

"spakainas"  parašė naujienų news:lemrkv$ef2$1@trimpas.omnitel.net...

Tai čia jo, pradžiai px. O ir šeimos biudžetas neišneš visko susipirkt
iškart.