Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: dzonis
Data: 2014-02-26 11:14:46
Su 6ag 2 po 100kg  i glisa niekaip su gumiaske. Tie sparnai tokiuose
galingumuose nieko nepadeda.
Vienintelis dalykas tureti >5AG be teisiu tai permarkiruotas variklis.
va 1-as variantas :
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/variklis-selva-piranha-5xs-c-italija-16617656.html

Jis realiai 9,9 arkliu, bet italiskas ir 1-o cilindro, kaip pas ji su
vibracija prie tokios kubaturos - nezinau.

"spakainas"  wrote in message news:lekanl$agn$1@trimpas.omnitel.net...

Jau aiškiau. Dėl 2T vs 4T - man tikrai reikia 4T, prioritetas - mažiau
vibracijų, čia gerai kad parašei, žinosiu.

Dėl glišo plaukiant dviese, tai ten yra kažkokie ale stebuklingi
sparnai, kuriuos primontuoji prie kojos ir taip į glišą lengviau išeina.
Kaži pasiteisina tas dalykas ar nelabai? Jei pvz primontuot tuos
sparnus, pakelt galingumą nuo 5ag iki 6ag, tai jau gal ir gautųsi kas
nors? tada būtų 2 zuikiai - ir glišas yra ir teisių laikyt nereikia,
susitaupo ir laikas ir pinigai, tą 1000 lt geriau pridėt prie variklio
ir paimt naują vietoj naudoto, ar echolotą nusipirkt ar dar kur kitur
investuot. Teisingai mastau?
Blin, aš gi ne vienas turėčiau būt su tokiom "problemom", 5ag - esminis
lūžio momentas, taip išeina.

Sekantis klausimas - koks variklis man tiktų su tokiais reikalavimais:
dokuose būtinai <5.4ah su galimybe _nesunkiai_ pakelt iki ~6ah. Tylus ir
maksimaliai komfortiškas, kuo mažiau vibracijų. Kaina, tarkim px.
Kažkaip visi labai yamahas giria, link šitų lyg ir linkstu.