Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: spakainas
Data: 2014-02-26 10:47:09
> Apsispresk, ko nori.

Tai va, kaip čia nebandžius apsispręst. O pirkaliot kasmet vis kitą
variklį nesinori, tai ir semiuosi išminties iš kitų patirties forumuose
ir dėl to čia užklausiau. Noriu nusipirkt tokį, kurio užtektų bent 5
metam ir nesigailėčiau įsigijęs.

> Biski pakainuos ir laiko ir babkiu. Kitas reikalas, kad 2-3 nemenki dedes +
> 10AG variklis ant 3.30 pustinukes..., nu ka as zinau, galima piestu ant galo
> atsistoti.

Na 10 tai jau įtariu pereboras, bet pvz lyginant su 8 tai sveria jis
tiek pat, kainų skirtumas naudotų irgi nežymus.

> As velkiauju, dazniausiai vienas, man 2,5 Suzukio uztenka. Aisku, i
> kursmares, kaunomarias  ar Druksius vejuota diena nelendu, bet kiti ezerai
> ne problema, tuo labiau, kad toki daikta gali viena ranka iki vandens nosi
> pasikrapstydamas nusinesti.

Pats svoris kaip ir dzin, ar 20 ar 40kg - nusinešiu. O kaip su triukšmu
ir vibracijom? 2.5 berods oru aušinami - jie triukšmingi. Nuo 5ag jau
paprastai vandeniu aušinasi? Man norėtųsi kuo tylesnio ir
komfortiškesnio, ypač lėtai plaukiant kad niekas ten nesitarčialintų. Aš
kažkaip įsivaizduoju, kad galingesnis lėta eiga turėtų būt tylesnis, ar
klystu? Ar čia vabše, į 2 cilindrus reik žiūrėt su tokiais norais?

> Draugas turi elektrini su akumu, tai vis
> pasikeiciam tarpusavyje arba apskritai abu zvejojam.
> Su elektriniu yr taip - reikia babkiu negailet geram akumui ir krovikliui,
> tada dziaugsies ilgokai, pas ji jau kokie 6 metai gilaus iskrovimo gelinis
> variklis aria - uztenka gerai pakrauto visam savaitgaliui, pavelkiaujant ir
> siaip pakrantes tikrinant.

Vat irgi galvoju, gal pradžiai paimt elektrinį. Bet normalesnis akumas
1000+ litų, įkroviklis dar ~300, pats variklis 500 - itogo beveik 2000
lt, už tiek jau 2.5 benzas išeina kaip ne kaip. O jei po sezono
paaiškės, kad nafiga man tas elektrinis reikalingas ir reiks benzo, tai
kur aš tą akumą kišiu, už pusę kainos reiks stumt, žodžiu reik
apsispręst kažkaip.