Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: dzonis
Data: 2014-02-26 16:23:04
Tikrai labai puikiai velkiaujasi. Mano 8 AG  4T Yamaha tai net per letai
tusciais sukiais plaukia.
Silpnesni 1-o cilindro ant tusciu dar greiciau plaukia ,nes tuscios apsukos
didesnes,o kazkurie 2,5 AG kiniecia dusta ant tusciu -tai reik gazo duoti,
tada jau per greitai.

"spakainas"  wrote in message news:leksvq$tto$1@trimpas.omnitel.net...

Tai čia viskas aišku, bet va man čia vienas sako, kad velkiaut su 10ag
nesigaus - per greitai lėks, velkiavimui reik elektrinio, benzas tik
greitam perplaukimui iš vieno galo į kitą. Vėl ble susiparinau, negi
reiks 2 variklius pirkt.
Tai kaip ten yr, įmanoma su 10 ag velkiaut, kas bandėt ir žinot?